Wednesday, January 7, 2009

0109

Seventh day of 2009..Alhamdulillah, masih bernafas (tetapi berada dalam keadaan yang sangat lapar..waaa).

Yesterday I received an email from my dear sister, kak eykien (she was my roommate back in uitm). She asked me about my new year resolutions. For the first time after so many years, I have none...I tried to think at least one, but my mind went blank..ya..pagi yang gelap, tak terang-terang!!

Satu azam aku yang masih kekal sampai sekarang, is to become a better person everyday. Alhamdulillah, walaupun tidak akan sempurna tetapi sudah ada sedikit perubahan pada diri ini. Berkat usaha, nawaitu dan juga doa dari orang sekeliling mungkin.

Aku pun tak tahu kenapa tahun ini, aku macam tak bersemangat pula pasang azam. Sepatutnya berkobar-kobar macam orang lain, but I feel numb instead..! Adakah aku mengalami simptom tidak dapat menerima hakikat umur semakin err..tua? Tidaaaaaaakkkk...I'm not afraid of getting older. Tak sabar tunggu umur 56, sebab tak payah kerja..ahaha (if I can make it la kan..huhu).

I hope all of you can stick to your new year resolutions..at least try to stick to it ok! As it for me, all I can say is.."Aku akan hidup baik-baik saja & selamat pagi cinta..!!!"

4 comments:

Aeryn mummy aiyris zarra said...

huhuhu..

sama-samalah kita menjayakan azam kita tahun ini..

yeahhhh

;P (i sounds do optimistic kan?)

MiSzEniGmA said...

oo..sy nak jadik baik haaaaariii-hari..ahaha..

Benedict Bernard said...

tak terlambat ke nak berazam.. dah 10hb pun..hehe

MiSzEniGmA said...

azam awal tahun..nti azam naik umur lain pulak :p