Thursday, July 23, 2009

ApA AdA dALaM oTaK

I'm updating my blog, while preparing a draft letter to submit to my boss!

I'm not going to write much this time, sebab aku memang tiada isu yang nak dibentangkan..haha..So, what should I write? Hmm.. mahu tahu apa yang sedang NurulHuda Elias fikirkan di saat dan ketika ini..

1) "lapar la..tapi nak makan ape..sat gi pi kafe ar.."

2) "eeee..esok ade netball..nak pegi..tapi bos plak nak blanjer makan..gi time lunch pun bley kan..malasnyeeeee!!!"

3) "ya-ALLAH, mintak-mintak esok gaji masuk..-amin-"

4) "kalau pegi klcc esok, pakai baju ape eh? xde makne aku nak pakai company t-shirt pegi sanee..erghhh.."

5) "lame aku tak nampak athirah dumuk..sure makin dumuk..hehe"

6) "nak makan carl's jr..tapi kene pi mid valley..arr..motif!"

7) "aku kene bangun gak malam ni..must beat the syaitan..cisss!"

8) "tak sabarnye nak cutiiiiiiiiiiiiiiiii!!!!!!!!!!!!!!!!"

9) "eeee..apsal la payah sangat nak pikiaq ayat ni...arghhhhhh..."

10) "apsal lately aku senang sangat la..~sigh~"

11) "frustnye xdpt beli beg..."

12) "banyaknye keje.."

ok..sekian..grasias :)

5 comments:

Juezura said...

kalaulah kak zu boleh luahkan apa yg ada dalam kepala otak ni...huwaaaaa

MiSzEniGmA said...

hmm..boleh je kak zu..as long as die xprivate ..hehe

Benedict Bernard said...

makcu cute. Kebizian melanda. Dah beli tapi lum ada masa ke fejafat fost!.

Kang once im done, i msg u at ym occay

Sorry for the delay..

MiSzEniGmA said...

pokcik ben yg kiut(sbb dah beli kan..hahaha)..xpe2..no biggie..thank u!

Benedict Bernard said...

ni lah sedey ni sampai nak update blog pun dah tak sempat dah..