Thursday, October 1, 2009

SoALaN LaGi..

Hari ini seorang rakan bertanya, "beb, macam mane ni? aku nak salahkan siapa? Aku tak boleh blame sape-sape kan..? tapi kan best kalau aku boleh blame something..camner ni...??"

Fuh, it is complicated..selalu aku senang juga advice orang, tapi hat ni, agak payah aku nak komen..memang senang kalau kita boleh salahkan something or someone, kan? Which means, the fault is not ours and we don't have to take the blame and the urgency to apologize.

Then, kes macam ini memang puaka..kita tahu kita tak salah, tapi kita tak tahu nak salahkan siapa ataupun apa yang nak disalahkan..

Aku tahu kawan aku tak salah..

Mungkin the only comment that I can give is, "beb, in your case, unfortunately, takde sape-sape yang salah..tapi aku faham kalau ko boleh salahkan sape-sape ke, something ke, sure ko rase lega sket kan?.."

No comments: