Monday, January 18, 2010

LaGu iTu

Oh bulan..enggan melayan diriku lagi
Pabila..airmata membasahi pipi
Dan lagu-lagu di radio seolah-olah memerli aku
Pabila..kau bersama yang lain..


Adakah perasaan benci ini sebenarnya cinta
Yang masih..bersemadi untukmu..
Dan sebenarnya ku mengharapkan
Di sebalik senyumanmu itu
Kau juga merindui aku..

Ku enggan..berpura-pura ku bahagia
Ku enggan..melihat kau bersama si dia
Dan ku akui cemburu..mula menular dalam diri
Pabila..kau bersama yang lain

Di saat kau merenung matanya
Ku rebah..jatuh ke bumi
Di saat kau benar-benar mahu pergi
Seperti..ku bernafas dalam air...

Dan sebenarnya..

Moral entry kali ini ialah, jangan terlampau mengutuk sesuatu. Aku memang tak suka sangat-sangat lagu Yuna ni. First time aku dengar, memang aku benci..tapi sekarang, aku amat-amat meminati melodi dan lirik lagu ini. So, dan sebenarnya...apa ya NurulHuda?

No comments: