Friday, November 11, 2011

I'm BaCk :)

Annyeong!!!!!!!!!!!!!!! Aku rindu kamu wahai blog!!!!!!!!

Kenapa aku lama tak update blog? Alasannya adalah seperti berikut:-

1) busy la..kerja banyak~~
2) tiada topik hangat lagi sensasi nak dikongsi~~
3) tak berapa rajin..ye dalam bahasa pasarnya kita kata..malas!hahaha

But seriously, i miss updating my blog. I miss telling / sharing my stories with all you beautiful readers..cewah..haha~~ Not only here, I don't really "talk" with my diary as often as i used to..my blog and my diary, they are my companion..and yes, my bestfriends as well..but for those who don't know, i'm not really good at telling my stories face to face..hehehe..sebab tu kadang-kadang aku suka update blog & tulis kat diari.

Or is it maybe aku kembali menjadi aku di usia belasan tahun..di waktu itu, aku amat privasi dan suka menyendiri. Mungkin..dengan perangai dan sikap aku, segalanya mungkin..hahaha..fear not, i will update you with the real story next time, insyaAllah..till then, take care~~

2 comments: