Monday, February 1, 2010

FeBRuaRY

First day of February 2010. Walawey...pantasnya masa beredar!!!

Kesudahan hidup aku pada Januari yang lalu, sangat kucar-kacir. So much to be done, so many things to think through, so many stuff need to be said..pendek kata, semuanya banyak la! Aku meninggalkan Januari dengan perasaan kusut yang masih berbaki...

Setelah setahun, aku baru benar-benar menyedari dan yakin, skop kerja yang aku lakukan terlalu dewasa jika dibandingkan dengan pengalaman sebelum ini. Jauh tersasar dari kelayakan aku. On the positive note, yes..I get to learn and subsequently I can add the experience into my resume..haha..tetapi semakin lama, aku rasakan tanggungjawab ini agak sukar untuk digalas, walaupun sudah setahun aku menggalasnya..hahaha..I'll get over it..as usual,kan?

Mencairkan satu persoalan yang agak lama membeku di dalam hati..aku dapat rasakan sedikit kelegaan. Selama mana aku akan merasa lega? Aku tak pasti..tetapi ianya memadai..for now. Seperti yang telah aku luahkan di dalam diari, aku tidak akan selamanya begitu dan tidak akan selamanya begini. Jawapan demi jawapan menguatkan lagi keyakinan aku. Terima kasih sahabat..

Hari ini, langit terang. Mungkinkah hari-hari ku juga akan sentiasa terang di bulan Februari?


3 comments:

nurul said...

yee....insya allah terang cik nurulhuda....

MiSzEniGmA said...

amin :)..thanks pn. nurul huda :)

kak zue said...

lama betul tak singgah sini...